Met de waardebon kun jij jouw energierekening verlagen door energiebesparende producten te kopen. Denk hierbij aan radiatorfolie, tochtstrips of LED lampen. Een overzicht van de producten vind je hier. Je kunt direct afrekenen met je waardebon of het bedrag terugvragen voor producten die je tussen 5 juli 2022 en 31 oktober 2022 hebt aangeschaft.
Let op! De waardebon is maar één keer te gebruiken en alleen voor woningeigenaren. Als je niet het hele bedrag in één keer gebruikt, dan vervalt het restbedrag. Wacht niet te lang want als het budget hieronder op is, is de waardebon niet meer geldig
Vragen?
Heb je vragen? Of heb je hulp nodig bij het inwisselen van de waardebon? Het Centrum Duurzaam Winterswijk helpt je graag. Kijk voor meer informatie op: www.duurzaamwinterswijk.nl/centrum.
Heb je vragen die het Centrum Duurzaam Winterswijk niet kan beantwoorden? Stuur een e-mail naar waardebon@winstuitjewoning.nl. Of bel met de helpdesk van Winst uit je woning. Te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 023-5836936.
Reken direct energiebesparende producten af
Je kunt kiezen voor een energiebespaarbox of er zelf één samenstellen uit losse producten naar keuze. De energiebespaarbox koop je direct met je waardebon.
Vraag je aankoopbedrag terug
Je kunt allerlei energiebesparende producten aanschaffen bij een (online) winkel naar keuze, zoals een lokale bouwmarkt of winkel en daarna je geld terug vragen. Het bedrag kun je terugvragen door het aankoopbewijs te uploaden.
Wissel de waardebon in bij een lokale winkel
Bij de winkels van Fixxar en Huls Duurzame Energie kun je terecht voor een energiebox met energiebesparende producten. Zij kunnen je ook gelijk helpen met het declaren van je waardebon. Je hoeft het bedrag dan niet voor te schieten.
Lukt het je niet om via de website je waardebon in te wisselen? Neem dan contact op met onze Servicedesk via de chat of via info@winstuitjewoning.nl (vermeld daarbij ook je telefoonnummer) en wij zullen je hierin verder begeleiden. Wil je zo vriendelijk zijn en onderstaande informatie bij de hand houden:
- Waardeboncode (deze staat in de brief)
- Kassabon of facturen (maximaal 3 aankoopbewijzen)
- IBAN nummer en bankrekeningnummer
- Adresgegevens
Je kunt in alle Nederlandse (online en offline) winkels producten aanschaffen die op de productlijst staan en de aankoopbonnen/facturen indienen bij het verzilveren van jouw waardebon.
Je dient de volledige aankoopbon of factuur in te dienen bij de declaratie. Een bestelbevestiging of kopie van een bankafschrift is niet voldoende. Op de factuur moeten de producten gespecificeerd zijn zodat wij kunnen beoordelen of ze onder de subsidieaanvraag vallen.
Hier kunnen diverse redenen voor zijn. Let op bij het invullen van de waardeboncode dat je deze exact zo overneemt als in de brief, inclusief de koppeltekens. Ook dienen de postcode en het huisnummer te corresponderen bij de afgegeven waardeboncode. Wanneer je een andere combinatie gebruikt werkt de waardeboncode niet. Mocht het alsnog niet lukken om de waardebon in te dienen kun je telefonisch contact met onze Servicedesk opnemen via: 023 583 69 36.
Je kunt op de gemeentepagina zien of er nog budget in jouw gemeente is. Indien het budget op is, kunnen wij geen nieuwe aanvragen meer in behandeling nemen.
Met de waardebon kun jij jouw energierekening verlagen door energiebesparende producten te kopen. Denk hierbij aan radiatorfolie, tochtstrips of LED lampen. Een overzicht van de producten vind je hier. Je kunt direct afrekenen met je waardebon of het bedrag terugvragen voor producten die je tussen 11 november 2021 en 31 oktober 2022 hebt aangeschaft.
Let op! De waardebon is maar één keer te gebruiken en alleen voor huurders. Als je niet het hele bedrag in één keer gebruikt, dan vervalt het restbedrag. Wacht niet te lang want als het budget hieronder op is, is de waardebon niet meer geldig.
Vragen?
Heb je vragen? Of heb je hulp nodig bij het inwisselen van de waardebon? Het Centrum Duurzaam Winterswijk helpt je graag. Kijk voor meer informatie op: www.duurzaamwinterswijk.nl/centrum.
Heb je vragen die het Centrum Duurzaam Winterswijk niet kan beantwoorden? Stuur een e-mail naar waardebon@winstuitjewoning.nl. Of bel met de helpdesk van Winst uit je woning. Te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 023-5836936.
Reken direct energiebesparende producten af
Je kunt kiezen voor een energiebespaarbox of er zelf één samenstellen uit losse producten naar keuze. De energiebespaarbox koop je direct met je waardebon.
Vraag je aankoopbedrag terug
Je kunt allerlei energiebesparende producten aanschaffen bij een (online) winkel naar keuze, zoals een lokale bouwmarkt of winkel en daarna je geld terug vragen. Het bedrag kun je terugvragen door het aankoopbewijs te uploaden.
Wissel de waardebon in bij een lokale winkel
Bij de winkels van Fixxar en Huls Duurzame Energie kun je terecht voor een energiebox met energiebesparende producten. Zij kunnen je ook gelijk helpen met het declaren van je waardebon. Je hoeft het bedrag dan niet voor te schieten.
Lukt het je niet om via de website je waardebon in te wisselen? Neem dan contact op met onze Servicedesk via de chat of via info@winstuitjewoning.nl (vermeld daarbij ook je telefoonnummer) en wij zullen je hierin verder begeleiden. Wil je zo vriendelijk zijn en onderstaande informatie bij de hand houden:
- Waardeboncode (deze staat in de brief)
- Kassabon of facturen (maximaal 3 aankoopbewijzen)
- IBAN nummer en bankrekeningnummer
- Adresgegevens
Je kunt in alle Nederlandse (online en offline) winkels producten aanschaffen die op de productlijst staan en de aankoopbonnen/facturen indienen bij het verzilveren van jouw waardebon.
Je dient de volledige aankoopbon of factuur in te dienen bij de declaratie. Een bestelbevestiging of kopie van een bankafschrift is niet voldoende. Op de factuur moeten de producten gespecificeerd zijn zodat wij kunnen beoordelen of ze onder de subsidieaanvraag vallen.
Hier kunnen diverse redenen voor zijn. Let op bij het invullen van de waardeboncode dat je deze exact zo overneemt als in de brief, inclusief de koppeltekens. Ook dienen de postcode en het huisnummer te corresponderen bij de afgegeven waardeboncode. Wanneer je een andere combinatie gebruikt werkt de waardeboncode niet. Mocht het alsnog niet lukken om de waardebon in te dienen kun je telefonisch contact met onze Servicedesk opnemen via: 023 583 69 36.
Je kunt op de gemeentepagina zien of er nog budget in jouw gemeente is. Indien het budget op is, kunnen wij geen nieuwe aanvragen meer in behandeling nemen.
Het budget is op!
Het budget is helaas op. Je kunt de waardebon niet meer inwisselen.
We willen alle inwoners bedanken die mee hebben gedaan aan de waardebonactie. Gezamenlijk hebben we het energieverbruik verlaagd en dragen we een steentje bij aan een duurzame wereld!
Heb je je waardebon niet kunnen inwisselen? Check dan deze tips:
- Was verstandig. Wist je dat je was op 30 ⁰C of de ECO-stand net zo fris en schoon wordt?
- Voorkom sluipverbruik. Zet je apparaten altijd helemaal uit en laat geen standby knopjes branden.
- Kies een graadje lager. Zet de thermostaat op max. 20°C overdag en ‘s nachts op 15°C en bespaar tot €70,- per jaar.
- Houd de deuren dicht. Houd tussendeuren dicht om warmte te behouden en ventileer elke ruimte apart.
- Verwarm je slaapkamer niet. Daarmee bespaar je tot 80 euro per jaar. Met een kruik warm je je bed lekker op.
Nee, de waardebonactie is afgelopen en dit betekent dat je helaas de waardebon niet meer kunt inwisselen.
De waardebonactie werd gefinancierd door een subsidie, genaamd Regeling Reductie Energieverbruik Woningen. Deze subsidiefinanciering is afgelopen. Daarom zullen er geen nieuwe acties meer starten.
Helaas is de actie afgelopen dus je kunt geen nieuwe code aanvragen. De adressen worden aan ons verstrekt door de gemeente. Hier worden de waardebonnen naartoe gestuurd, maar soms raken brieven ook onderweg kwijt door de bezorgdienst of de brief met de waardebon wordt verkeerd bezorgd. Hier kunnen wij helaas niets aan doen.
Met de gemeente is een bezorgdag afgesproken. Daarna is het aan de postbezorgers om de brieven te bezorgen. Soms gebeurt het dat een brief later aankomt. De actie is afgelopen, dus je kunt helaas niet meer de waardebon inwisselen.
Je kunt helaas de waardebon niet meer inwisselen.
Heb je al een bestelling geplaatst met de waardebon, dan hoef je je geen zorgen te maken over het budget. De producten zullen nog steeds bij je worden bezorgd. Controleer of je een bevestigingsmail hebt ontvangen over je bestelling.
Als je je aankoopbedrag hebt teruggevraagd, dan is dat bedrag voor je gereserveerd. Het duurt gemiddeld tussen de 8-12 weken voordat je declaratie wordt goedgekeurd. Goed om te weten: Controleer of je een bevestiging hebt ontvangen van ons dat je declaratie ingediend is.
Over Winst uit je woning
Zuiniger met energie omgaan – en uiteindelijk van het gas af – moeten we allemaal. Dat weten we in Nederland, en dat wil ook bijna iedereen. Als intermediair werken we samen met gemeenten en andere partners, adviseurs en uitvoerders om het voor bewoners zo makkelijk mogelijk te maken om hun woning te verduurzamen. Van vervuilend en verspillend naar zuinig en groen. Van verwarmen met gas naar verwarmen met een warmtepomp en zonnepanelen. Van meer stoken naar een beter geïsoleerd huis. Zo versnellen we samen de energietransitie!
Bewoners kunnen erop vertrouwen dat wij voor hen het uitzoekwerk doen: zodat ze altijd een op maat gemaakt en betrouwbaar aanbod krijgen.
In alle uithoeken van Nederland helpen we met het installeren van zonnepanelen, hybride warmtepompen, vloerisolatie, spouwmuurisolatie en isolatieglas. Zo maken we woningen comfortabeler en zuiniger.
We horen graag van je
Heb je vragen over energiebesparingsmaatregelen, lopende acties of over je offerte? We helpen je graag verder. Zo kun je ons bereiken:
Veelgestelde vragen
Op zoek naar een snel antwoord op je vraag? Bekijk het overzicht van veelgestelde vragen.
Nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van onze ontwikkelingen en acties? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief: