Witgoed - Winst uit je Woning

Haal winst uit je woning in de gemeente De Bilt

In samenwerking met de gemeente De Bilt helpen we je graag om te besparen op je energierekening. Daarom organiseerden we een witgoed inruilactie. De actie is helaas afgelopen. Je kunt je waardebon niet meer inwisselen.

Het budget voor de witgoed inruilactie is op!

Het budget voor de witgoed inruilactie is helaas op. Je kunt de waardebon niet meer inwisselen. 

We willen alle inwoners bedanken die mee hebben gedaan aan de witgoed inruilactie. Gezamenlijk hebben we het energieverbruik verlaagd en dragen we een steentje bij aan een duurzame wereld!

Heb je je waardebon niet kunnen inwisselen? Check dan deze tips:

Nee, de actie is afgelopen en dit betekent dat je helaas de persoonlijke code niet meer kunt inwisselen.

Helaas is de actie afgelopen dus je kunt geen nieuwe code aanvragen. De adressen worden aan ons verstrekt door de gemeente. Hier worden de persoonlijke codes naartoe gestuurd, maar soms raken brieven ook onderweg kwijt door de bezorgdienst of de brief met de persoonlijke code wordt verkeerd bezorgd. Hier kunnen wij helaas niets aan doen.

Met de gemeente is een bezorgdag afgesproken. Daarna is het aan de postbezorgers om de brieven te bezorgen. Soms gebeurt het dat een brief later aankomt. De actie is afgelopen, dus je kunt helaas niet meer de persoonlijke code inwisselen. 

Ook besparen op je energierekening?

Er is nog €5.656,99 van het budget over

Met de waardebon kun je op je energierekening besparen, door een nieuw, zuinig huishoudelijk apparaat te kopen. Denk hierbij aan een wasmachine, vaatwasser of koelkast. Je kunt direct afrekenen met je waardebon. 

Goed om te weten! Je kunt de waardebon maar één keer gebruiken. Als je niet het hele bedrag in één keer gebruikt, dan vervalt het restbedrag. Wacht niet te lang want als het budget op is, is de waardebon niet meer geldig.

Winst uit je woning werkt voor deze actie samen met Coolblue. Zodra je de bestelling hebt geplaatst neemt Coolblue contact met je op en worden zij je vaste contactpersoon.

Eventuele bezorgkosten kun je betalen met je waardebon.

Zo doe je mee:

Let op: Door een drukfout heb je mogelijk een verkeerde waardebon ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Je ontvangt zo snel mogelijk een tweede brief met een nieuwe waardeboncode. Wil je alvast gebruikmaken van jouw waardebon en wil je niet wachten op de nieuwe brief? Neem dan contact op met onze Servicedesk via 023 583 6936, dan geven we de juiste waardeboncode aan je door. We helpen je graag.

Veelgestelde vragen

Witgoed wordt als verzamelnaam gebruikt voor een grote diversiteit aan huishoudelijke apparaten. Apparaten die onder witgoed vallen zijn allemaal afhankelijk van elektriciteit. Voorbeelden van witgoedapparatuur zijn koelkasten, vriezers, wasmachines en vaatwassers. Elke gemeente biedt een ander aanbod aan. Op jouw gemeentepagina lees je meer over welke apparaten meedoen tijdens de witgoed inruilactie.

Coolblue is een betrouwbare partij met een groot assortiment en snelle levering. Daarnaast stelt Coolblue jou als klant voorop. Dat jij tevreden bent is het belangrijkst.

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging van Coolblue met daarin een Track & Trace waarin je jouw bestelling kunt volgen. Hou deze altijd in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

In de nacht vóór de bezorging ontvang je uiterlijk om 05.00 uur per e-mail een tijdvak van 1 uur. Als Coolblue’s eigen bezorgdienst bij je langskomt, bellen de bezorgers je een kwartier voor aankomst.

Ja, Coolblue neemt het oude witgoed mee.

Het is niet toegestaan om de persoonlijke code van iemand anders in te dienen, de codes zijn adresgebonden en kunnen dus niet worden doorgegeven.

Het is niet toegestaan om de persoonlijke code van iemand anders in te dienen, de codes zijn adresgebonden en kunnen dus niet worden doorgegeven.

Op de gemeentepagina staat vermeld tot wanneer de actie bij jou in de gemeente geldig is. Goed om te weten: de persoonlijke code is een OP=OP actie. Op het moment dat het budget in jouw gemeente op is, is het niet meer mogelijk om de persoonlijke code te verzilveren. Verzilver de persoonlijke code dus zo snel mogelijk!

Hier kunnen diverse redenen voor zijn. Let op bij het invullen van de persoonlijke code dat je deze exact zo overneemt als in de brief, inclusief de koppeltekens. Ook dienen de postcode en het huisnummer te corresponderen bij de afgegeven persoonlijke code. Wanneer je een andere combinatie gebruikt werkt de persoonlijke code niet. Mocht het alsnog niet lukken om de persoonlijke code in te dienen kun je telefonisch contact met onze Servicedesk opnemen via: 023 583 69 36.

Op je gemeentepagina vind je het totale bedrag dat beschikbaar is gesteld voor de actie. Zodra dit bedrag op is, kun je de persoonlijke code niet meer inwisselen.

Nee, de persoonlijke code moet in een keer ingediend worden, het resterende bedrag komt te vervallen bij het indienen.

Je mag het apparaat terugsturen. Coolblue verzorgt de retourzending of omruiling van je apparaat. Je kunt het apparaat niet omruilen voor een ander soort apparaat. Je kunt deze alleen omruilen voor hetzelfde soort apparaat.

Je oude apparaat heeft vaak een hoog sluipverbruik. Stiekem kost dat veel geld. Het is ook niet aan te raden om in de schuur een oude vriezer of koelkast te zetten. Met zuinig witgoed bespaar je dus op je energierekening.

Als je een nieuw zuinig apparaat hebt gekocht op de webshop, wordt je oude apparaat door Coolblue meegenomen tijdens de levering van je nieuwe apparaat. Dit is heel handig, want dan hoef je niet zelf het apparaat weg te brengen.

Je kunt via de webshop 1 zuinig apparaat kopen met je persoonlijke code. Het restbedrag kun je niet gebruiken voor een ander product.

Voor al je vragen over de apparaten en je bestelling kun je contact opnemen met de klantenservice van Coolblue via www.coolblue.nl/klantenservice.

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging van Coolblue met daarin een Track & Trace waarin je jouw bestelling kunt volgen. Hou deze altijd in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie. In de nacht vóór de bezorging ontvang je uiterlijk om 05.00 uur per e-mail een tijdvak van 1 uur. Als Coolblue’s eigen bezorgdienst bij je langskomt, bellen de bezorgers je een kwartier voor aankomst.

In de verzendbevestiging ontvang je een Track & Trace waarin je jouw bestelling kunt volgen.

Over Coolblue

Coolblue doet alles voor een glimlach. Daarom hebben ze 2 doelen voor ogen: een voorbeeldbedrijf zijn op het gebied van klantgericht ondernemen en waarde toevoegen. Om deze doelen te halen, kijken ze per producttype waar klanten behoefte aan hebben en op basis daarvan richten zij hun productreizen in. Van advies geven bij een aankoop tot het bezorgen van een bestelling, alle Coolblue’ers werken hard om het verschil te maken. Daarom hebben zij voor hun 1.100 productcategorieën productreizen van A tot Z ontwikkeld waar klanten blij van worden.
 
De bezorgers nemen het oude apparaat meteen mee terug. Deze recyclen of refurbishen ze zodat ze er andere mensen blij mee kunnen maken. Zo proberen ze het niet alleen elke dag een beetje beter, maar ook een beetje groener te doen.

 

 

coolblue logo

We horen graag van je

Heb je vragen over energiebesparingsmaatregelen, lopende acties of over je offerte? We helpen je graag verder. Zo kun je ons bereiken:

Veelgestelde vragen

Op zoek naar een snel antwoord op je vraag? Bekijk het overzicht van veelgestelde vragen. 


Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van onze ontwikkelingen en acties? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief:

Over Winst uit je woning

Zuiniger met energie omgaan – en uiteindelijk van het gas af – moeten we allemaal. Dat weten we in Nederland, en dat wil ook bijna iedereen. Als intermediair werken we samen met gemeenten en andere partners, adviseurs en uitvoerders om het voor bewoners zo makkelijk mogelijk te maken om hun woning te verduurzamen. Van vervuilend en verspillend naar zuinig en groen. Van verwarmen met gas naar verwarmen met een warmtepomp en zonnepanelen. Van meer stoken naar een beter geïsoleerd huis. Zo versnellen we samen de energietransitie!

Bewoners kunnen erop vertrouwen dat wij voor hen het uitzoekwerk doen: zodat ze altijd een op maat gemaakt en betrouwbaar aanbod krijgen. 

In alle uithoeken van Nederland helpen we met het installeren van zonnepanelen, warmtepompen, dakisolatie, vloerisolatie, spouwmuurisolatie en isolatieglas. Zo maken we woningen comfortabeler en zuiniger.

To top