Contact - Winst uit je Woning

We zijn op dit moment slecht telefonisch bereikbaar.
Stuur een mail naar info@winstuitjewoning.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Service

Voor al je vragen over lopende acties,
energiebesparingsmaatregelen of over iets anders:

Je kan ons bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30 uur

Advies

Voor alle vragen over je op maat gemaakte offerte of het plannen van een adviesgesprek.

Je kan ons bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:30 uur

Heb je een klacht?
Neem dan contact met ons op.

Ben je niet tevreden met de service van Winst uit je woning? Laat het weten aan onze klantenservice, dan komen we graag samen tot een goede oplossing.

Heb je nog verdere vragen?

Vind het antwoord bij de veelgestelde vragen of stel je vraag direct in een berichtje.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Koop je vanuit de actie van Winst uit je woning duurzame maatregelen die in aanmerking komen voor subsidie, dan helpen we je gratis met jouw subsidieaanvraag. Hiervoor werken we samen met onze partner Simpel Subsidie. Nadat je bent aangemeld via de website van Winst uit je woning, zullen wij je gratis aanmelden bij onze partner Simpel Subsidie. Zodra je de aanvraag kunt starten, zul je van ons een mail ontvangen. Voordat je de aanvraag kunt afronden, dien je zelf een aantal gegevens te verzamelen en in te vullen. Heb je de subsidieaanvraag nog niet afgerond, en ga je akkoord met nog een maatregel waar subsidie op zit? Dan updaten wij de aanvraag en informeren we je.

Ben je de code van je waardebon kwijt?

Heb je een waardebon van je gemeente ontvangen, maar ben je hem kwijtgeraakt? Geen probleem. Je kunt je code eenmalig opvragen. Nadat wij je aanvraag hebben ontvangen, zullen we je code zo snel mogelijk opsturen.

Hier vind je ons kantoor

Winst uit je woning
Prinsen Bolwerk 1
2011 MA Haarlem
Nederland
023 583 6936

To top