Het is op dit moment wat drukker, waardoor je ons mogelijk minder snel kunt bereiken. Stuur gerust een e-mail naar info@winstuitjewoning.nl, dan helpen we je zo snel mogelijk verder. Bedankt voor je geduld.
Service
Voor al je vragen over lopende acties,
energiebesparingsmaatregelen of over iets anders:
Je kan ons bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30 uur
Advies
Voor alle vragen over je op maat gemaakte offerte of het plannen van een adviesgesprek.
Je kan ons bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:30 uur
Heb je een klacht?
Neem dan contact met ons op.
Ben je niet tevreden met de service van Winst uit je woning? Laat het weten aan onze klantenservice, dan komen we graag samen tot een goede oplossing.
Heb je nog verdere vragen?
Vind het antwoord bij de veelgestelde vragen of stel je vraag direct in een berichtje.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Koop je via de actie van Winst uit je woning duurzame maatregelen die voor subsidie in aanmerking komen? Dan helpen we je gratis met de aanvraag via onze partner Simpel Subsidie. Na je aanmelding op de website van Winst uit je woning ontvang je van ons een e-mail om de aanvraag te starten.
Voor afronding verzamel je zelf nog enkele gegevens. Kies je later nog een extra maatregel met subsidie? Dan passen we je aanvraag aan en houden we je op de hoogte.
Ben je de code van je waardebon kwijt?
Heb je een waardebon van je gemeente ontvangen, maar ben je hem kwijtgeraakt? Geen probleem. Je kunt je code eenmalig opvragen. Nadat wij je aanvraag hebben ontvangen, zullen we je code zo snel mogelijk opsturen.
Hier vind je ons kantoor
Winst uit je woning
Prinsen Bolwerk 1
2011 MA Haarlem
Nederland
023 583 6936