Wat je kunt doen als je een klacht hebt
-
Stap 1. We helpen je graag. Meld je klacht telefonisch bij Winst uit je woning via 023 583 6936 of stuur een mail naar klachten@winstuitjewoning.nl.
Vermeld daarbij:
- Je naam
- Je adres
- Je telefoonnummer
- Een omschrijving van je klacht
- De gewenste oplossing
- Eventueel een bijlage om je klacht te onderbouwen - Stap 2. Je ontvangt een bevestiging via de mail en onze Servicedesk neemt je klacht direct in behandeling. We evalueren je klacht en zetten indien nodig de juiste vervolgstappen.
- Stap 3. Je ontvangt binnen 3 werkdagen na ontvangst van je klacht een reactie van ons.
- Stap 4. We streven ernaar om samen binnen 14 dagen tot een oplossing te komen waar je mee tevreden bent en waarin alle partijen zich kunnen vinden. Hebben we meer tijd nodig om je te helpen? Dan brengen we je binnen die 14 dagen op de hoogte van de verwachte doorlooptijd.
- Stap 5. Ben je niet tevreden met je oplossing of heb je nog vragen? Neem dan gerust opnieuw contact met ons op, dan komen we er samen vast alsnog uit.
Je kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.30 uur.