Menu
Lopende acties
Inkoopacties
Bespaarplan
Extra bijdrage
Duurzame oplossingen
Overzicht
Spouwmuurisolatie
Vloerisolatie
Zonnepanelen
Isolatieglas
Warmtepomp
Hybride warmtepomp
All-electric warmtepomp
All-electric ready warmtepomp
Alle warmtepompen
Dakisolatie
Plat dakisolatie
Schuin dakisolatie
Financiering
Overzicht
ISDE-subsidie
SVVE-subsidie
Lening
Partners
Gemeenten
Uitvoerders
LIFE
Contact
Meld je aan
Menu
Je hebt je via onze website aangemeld voor de inkoopactie, maar bent niet tot uitvoering van de maatregelen overgegaan. Wij horen graag hoe je onze dienstverlening hebt ervaren.
1. Wat vond je van de uitnodigingsbrief van de gemeente voor de inkoopactie?
(Vereist)
Zeer onduidelijk
Onduidelijk
Neutraal
Duidelijk
Zeer duidelijk
2. Heb je contact gehad met de helpdesk?
(Vereist)
Ja
Nee
2a. Wat vond je van de helpdesk? (1= zeer slecht, 10 = zeer goed)
(Vereist)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2b. Toelichting op jouw beoordeling van de helpdesk:
(Vereist)
3. Heb je één of meerdere offertes van ons ontvangen?
Ja
Nee
4. Waarom heb je besloten niet tot uitvoering over te gaan binnen de inkoopactie?
Meerdere antwoorden mogelijk
Ik wil wachten totdat de plannen van de gemeente duidelijk zijn
Een goede reactie op mijn vraag bleef uit/informatie was niet duidelijk
De maatregelen die ik wilde treffen waren niet mogelijk
Ik twijfel aan wat de investering me oplevert
Ik regel het liever via een andere uitvoerder
Overig
Wil je een toelichting geven op de reden dat je niet tot uitvoering bent over gegaan?
5. Wat vond je van het aanmeldtraject voor de gezamenlijke inkoopactie? (1= zeer slecht, 10 = zeer goed)
(Vereist)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
6. In hoeverre zou je Winst uit je woning aanbevelen aan vrienden of collega's? (1= absoluut niet, 10 = absoluut wel)
(Vereist)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
7. Hoeveel moeite moest je doen om je aan te melden voor de inkoopactie?
(Vereist)
Heel veel moeite
Veel moeite
Neutraal
Weinig moeite
Heel weinig moeite
8. Wat vond je goed aan de aanmeldprocedure?
9. Wat aan de aanmeldprocedure kon beter?
4. Waarom heb je besloten niet tot uitvoering over te gaan binnen de inkoopactie?
Meerdere antwoorden mogelijk
Ik wil wachten totdat de plannen van de gemeente duidelijk zijn
Een goede reactie op mijn vraag bleef uit/informatie was niet duidelijk
De maatregelen die ik wilde treffen waren niet mogelijk
Ik vond het te duur/de investering leverde te weinig op
Ik heb een andere uitvoerder gevonden
Overig
Wil je een toelichting geven op de reden dat je niet tot uitvoering bent over gegaan?
5. Wat vond je van het offertetraject? (1= zeer slecht, 10 = zeer goed)
(Vereist)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
6. In hoeverre zou je Winst uit je woning aanbevelen aan vrienden of collega's? (1= absoluut niet, 10 = absoluut wel)
(Vereist)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
7. Hoeveel moeite moest je doen om de offerte te ontvangen?
(Vereist)
Heel veel moeite
Veel moeite
Neutraal
Weinig moeite
Heel weinig moeite
8. Wat vond je goed aan het offertraject?
9. Wat aan het offertetraject kon beter?
Wat is jouw e-mailadres?
(Vereist)
To top
Er wordt gekeken of je mee kunt doen met een actie
Loading...
Vul je postcode in en meld je aan
Nu controleren